Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria na web e multimedia
   Competencias de titulación
Código Descrición
A4 Coñecemento da estrutura dos medios publicitarios: características, tipoloxías e problemáticas
A7 Competencias imaxinativas e coñecemento dos métodos do pensamento creador e a súa aplicación no proceso de comunicación, na publicidade e/ou nas relacións públicas
A12 Competencia ou alfabetización dixital: capacidade e habilidade para utilizar as tecnoloxías e técnicas comunicativas, nos distintos medios ou sistemas mediáticos combinados e interactivos (multimedia) e para a creación en novos soportes
A14 Coñecemento das estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias nos distintos soportes e medios de comunicación
A15 Capacidade e habilidade para establecer a planificación publicitaria fixando obxectivos, definindo público obxectivo, suscitando estratexias e controlando a súa xestión comunicativa
A17 Capacidade para exercer como expertos na xestión estratéxica da imaxe corporativa e a reputación dunha organización
A19 Destrezas investigadoras: coñecemento das metodoloxías e técnicas de investigación dos axentes e entornos implicados na comunicación
B1 Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo
B3 Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina
B4 Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico
B5 Capacidade de fixar obxectivos relacionando causas e efectos
B6 Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas
B8 Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio
B11 Capacidade de asumir o liderado en proxectos, xeríndoos eficientemente e asumindo compromisos de responsabilidade social
B12 Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita
B13 Preparación para asumir o risco na toma de decisións
B14 Capacidade para a xestión económica e orzamentaria no ámbito da súa actividade
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000