Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Avaliación da eficacia publicitaria
   Bibliografía. Fontes de información
  • ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE ANUNCIANTES. Publicidad que funciona. Madrid: ESIC, 2003.
  • BECKWITH, S. Planes completos de publicidad. Bilbao: Deusto, 2004.
  • BEERLI, A. e MARTÍ, J.D. Técnicas de medición de la eficacia publicitaria. Barcelona: Ariel, 1999.
  • FERRER ROSELLÓ, Clemente; MACIÁ MERCADÉ, Juan e PÉREZ DÍAZ DE LOS RÍOS, Begoña. Estrategias y tácticas de la publicidad. Madrid: Edimarco, 2001.
  • JOANNIS, H. La creación publicitaria desde la estrategia de marketing. Bilbao: Deusto, 1996.
  • PÉREZ GONZÁLEZ, Rafael A. (comp.). Estrategias de Comunicación. Barcelona: Ariel, 2001.
  • SÁNCHEZ FRANCO, M.J. Eficacia publicitaria. Teoría e práctica. Madrid: McGraw-Hill, 1999.
  • SORIANO, C. (dir.) Cómo evaluar su publicidad. Madrid: Díez de Santos, 1988.

En cada un dos temas facilitarase unha bibliografía específica

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000