Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Avaliación da eficacia publicitaria
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Seminarios Organízanse seminarios para o seguemento dos proxectos prácticos postos en marcha sobre o curso. Os alumnos e alumnas, organizados en grupos, contarán coa orientación do docente.
Obradoiros Os talleres estarán adicados á explicación técnica das distintas fases do proxecto para que poidan ir organizando o seu traballo.
Presentacións/exposicións Os alumnos e alumnas deberán expoñer os resultados do seu proxecto. Trátase dun xogo de rol no que os estudiantes deberán organirzarse coma nunha axencia de publicidade.
Sesión maxistral Método expositivo. Lección maxistral dos contidos teóricos da materia.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000