Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de propaganda política
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Recoñecer e analizar os diferentes elementos que compoñen o proceso de comunicación persuasiva de carácter político
saber
A1
Adquirir a capacidade de conceptualización do fenómeno da propaganda política
saber
A1
Avaliar os procesos estratéxicos da comunicación política
saber
A3
Comprender os diferentes modelos e formas das técnicas de propaganda política
saber
A4
Aprender a coñecer e a clasificar os diferentes estadios do proceso de comunicación propagandística, de acordo coas teorías aplicables
saber
A4
Coñcer os diferentes actores públicos e privados que interveñen na comunicación con intencionalidade política
saber
A5
Interpretar e definir as diferentes teorías e técnicas que se aplican en distintos contextos da comunicación política
saber
saber facer
A17
Capacidade crítica para analizar e avaliar a comunicación estratéxica das organizacións políticas
saber
saber facer
A17
Capacidade de adaptación e aprendizaxe das técnicas propagandísticas das organizacións
saber facer
Saber estar / ser
B1
Capacidade de desenvolver actividades creativas de carácter persuasivo respectando a transparencia e os principios democráticos
saber facer
Saber estar / ser
B2
Habilidade para innovar e crear coñecementos con capacidade de desenvolvemento económico e profesional
saber facer
Saber estar / ser
B3
Destrezas para traballar de forma coordinada en equipos das diferentes dimensións do proceso de creación de campañas propagandísticas
saber facer
Saber estar / ser
B5
Comprender e respectar a pluralidade de opinións, pareceres e habilidade para xerar consensos
Saber estar / ser
B6
Preparación para decidir sen medo ao fracaso e a frustración profesional
saber facer
Saber estar / ser
B7
Capacidade para ter unha visión crítica da comunicación propagandística
Saber estar / ser
B8
Capacidade para establecer criterios para formular obxectivos e as súas posibles consecuencias e efectos
saber facer
Saber estar / ser
B9
Asumir a máxima responsabilidade ética de acordo coas relgas do xogo político nunha sociedade democrática
Saber estar / ser
B10
Capacidade de autoxestión e planfiicacións das tarefas
saber facer
Saber estar / ser
B11
Capacidade e habilidade para aplicar e desenvolver técnicas que contribúan á mellora da imaxe corporativa e á reputación dunha organización.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000