Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Técnicas de propaganda política
   Competencias de titulación
Código Descrición
A1 Competencias interpretativa e operativa da comunicación como realidade e como campo de estudo
A3 Competencias socioculturais: Coñecemento dos procesos sociopsicolóxicos que afectan ao desenvolvemento da comunicación en xeral, os específicos da comunicación publicitaria e os propios das relacións co público
A4 Coñecemento da estrutura dos medios publicitarios: características, tipoloxías e problemáticas
A5 Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais
A17 Capacidade para exercer como expertos na xestión estratéxica da imaxe corporativa e a reputación dunha organización
B1 Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo
B2 Coñecemento das estruturas organizativas, corporativas e institucionais cos seus respectivos papeis na comunicación social mediada
B3 Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina
B5 Capacidade de fixar obxectivos relacionando causas e efectos
B6 Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas
B7 Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos
B8 Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio
B9 Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo
B10 Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos
B11 Capacidade de asumir o liderado en proxectos, xeríndoos eficientemente e asumindo compromisos de responsabilidade social
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000