Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria en medios audiovisuais
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Traballos de aula Na propia aula e de xeito individual ou grupal se elaborarán: story line, guión técnico, desglose e presuposto. 10
Prácticas de laboratorio Elaboración de duas pezas publicitarias. 40
Traballos tutelados Encargarase un story board de axencia por grupo. 5
Sesión maxistral Sobre os contidos abordados nestas sesións requerirase ao alumno una demostración da súa comprensión e aprendizaxe. 15
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. Proba-simulación de edición en vídeo publicitario con Avid. 5
Probas de resposta curta Preguntas breves sobre o temario 25
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000