Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Estratexias da comunicación publicitaria
   Contidos
Tema Subtema
(*)Tema 1. *IntroducciónTema 2. A *planificación *estratégicaTema 3: Estratexias Publicitarias. O produto.Tema 4: Estratexias Publicitarias: A marca.Tema 5: Estratexias Publicitarias: o *consumidorTema 6: Estratexias de Publicidade: O *Posicionamiento (*)1.1.-Concepto de Estratexia.1.2.- Evolución histórica3.1.- Da *USP á *Copy *Strategy3.2.- Da publicidade racional á o compoñente emocional4.1.- Da Imaxe de Marca ao *Branding4.2.- Do *Branding ás experiencias.5.1.- Do comprador ao *crossumer5.2.- Da Publicidade ao *Advertaiment
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000