Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Estratexias da comunicación publicitaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecemento das estratexias, e o seu desenvolvemento creativo, aplicables nas institucións e empresas públicas e privadas, así como das metodoloxías necesarias para a súa análise, auditoría e avaliación
saber
A5
A10
A14
B9
B12
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita
saber facer
B9
(*)
saber
A7
(*)
saber
A14
(*)
saber facer
A16
(*)
Saber estar / ser
B8
(*)
Saber estar / ser
B12
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000