Código |
Descrición |
A1 |
Competencias interpretativa e operativa da comunicación como realidade e como campo de estudo |
A3 |
Competencias socioculturais: Coñecemento dos procesos sociopsicolóxicos que afectan ao desenvolvemento da comunicación en xeral, os específicos da comunicación publicitaria e os propios das relacións co público |
A5 |
Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais |
A6 |
Coñecemento teórico-práctico dos elementos, formas, linguaxes e procesos publicitarios no contexto internacional |
A7 |
Competencias imaxinativas e coñecemento dos métodos do pensamento creador e a súa aplicación no proceso de comunicación, na publicidade e/ou nas relacións públicas |
A12 |
Competencia ou alfabetización dixital: capacidade e habilidade para utilizar as tecnoloxías e técnicas comunicativas, nos distintos medios ou sistemas mediáticos combinados e interactivos (multimedia) e para a creación en novos soportes |
A18 |
Capacidade e habilidade para responsabilizarse da área de comunicación dunha organización, xerir a responsabilidade social corporativa e as relacións con diferentes públicos, tanto internos como externos, e deseñar o plan de comunicación e de crise |
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
B7 |
Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos |
B9 |
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo |
B12 |
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita |