• TEMA 2: Os ámbitos e rexistros das linguas: os usos do galego. |
• Linguaxes especializadas e non especializadas.
• Expresión oral e expresión escrita en galego.
• A linguaxe publicitaria galega: a súa historia e actualidade.
|
• TEMA 4: A mensaxe publicitaria en Galicia: o proceso de produción e recepción.
|
• A comunidade lingüística galega. Caracterización dun proceso sociolingüístico singular.
• Lingua estándar e nacionalismo lingüístico. Lingua internacional e globalización da cultura.
• Produción e recepción da publicidade en galego. |
• TEMA 6: Retórica e pragmática da comunicación publicitaria en galego. |
• O elemento humano: quen fai a publicidade. Para quen se fai.
• O elemento retórico-estilístico: que publicidade. Como facela. As figuras retóricas. |
• TEMA 8: Semiótica da publicidade en Galicia
|
• Signos con sentido: símbolos, iconas e índices.
• Comunicación verbal: lingüística e paralingüística.
• Linguaxe visual e sensual. Proxémica e quinésica.
• Crítica e hermenéutica do universo simbólico galego: a tradución da publicidade en Galicia. |
• TEMA 9: O discurso publicitario en galego. |
• Análise do discurso da publicidade en Galicia.
• A cultura e ideoloxía dos publicitarios na Galicia posmoderna: que, onde, cando, por que, para que.
• O contexto glocal. O mercado global e o mercado local. Globalización e localización.
|