Código |
Descrición |
A1 |
Competencias interpretativa e operativa da comunicación como realidade e como campo de estudo |
A3 |
Competencias socioculturais: Coñecemento dos procesos sociopsicolóxicos que afectan ao desenvolvemento da comunicación en xeral, os específicos da comunicación publicitaria e os propios das relacións co público |
A5 |
Coñecemento teórico práctico da publicidade e das relacións públicas tanto nos seus procesos como nas súas estruturas organizativas ou redes sociais |
A6 |
Coñecemento teórico-práctico dos elementos, formas, linguaxes e procesos publicitarios no contexto internacional |
A13 |
Destrezas sobre o entorno: Capacidade de describir e diagnosticar as cuestións fundamentais da comunicación na sociedade contemporánea |
B1 |
Competencia interpretativa do entorno: capacidade para interpretar, analizar e interpretar o entorno económico, político, socio-cultural, tecnolóxico e comunicativo |
B3 |
Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina |
B4 |
Capacidade de análise, de síntese e de xuízo crítico |
B7 |
Capacidade para actuar en liberdade con responsabilidade, asumindo referentes éticos |
B8 |
Competencias creativas: capacidade para a creatividade, a innovación e a adaptación ao cambio |
B10 |
Capacidade de relacionarse coas persoas e coa contorna desde a identidade e os valores organizativos |
B12 |
Capacidade para o traballo en equipo a través da comunicación oral e escrita |