Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Novas tecnoloxías aplicadas á xestión pública
   Competencias de titulación
Código Descrición
A2 Coñecer procesos de obtención, elaboración, análise e interpretación de datos para a toma de decisións
A6 Coñecer os instrumentos para a interpretación, diagramización e racionalización dos procesos administrativos: seguimento e avaliación de xestión
A7 Coñecer os métodos de xestión da comunicación (interna e externa) nas AAPP e no sector non lucrativo
A10 Coñecer os procesos de modernización e cambio das administracións públicas
A14 Coñecer os métodos de control de procesos de xestión administrativa
A27 Coñecer métodos, modelos e técnicas de datos cualitativos e cuantitativos (estatísticos)
A31 Coñecer os métodos de xestión dos documentos administrativos das AAPP, así como os seus soportes físicos e telemáticos
A52 Operar con datos cualitativos e cuantitativos para procesos de xestión e dirección pública
A54 Identificar as características da Nova Xestión Pública
A55 Capacidade para xerir a información e documentación administrativa
A64 Habilidade para deseñar e xerir webs das Institucións Políticas e as AAPP
A65 Capacidade para xerir e mellorar os instrumentos de e-Administración
A66 Habilidade na implementación e xestión de servizos públicos
A69 Capacidade para compartir información e transmitila ante diferentes públicos
A71 Capacidade de aprendizaxe autónoma para emprender estudos posteriores
B2 Operar con datos cualitativos e cuantitativos para procesos de xestión e dirección pública
B3 Utilizar as TIC (programas, BD e outras fontes de información) e analizar o seu impacto no sistema de xestión e dirección pública
B5 Identificar as características da Nova Xestión Pública
B6 Aplicar os instrumentos para a interpretación, diagramización e racionalización dos procesos administrativos: seguimento e avaliación de xestión
B11 Capacidade de aprendizaxe autónoma para emprender estudos posteriores
B13 Capacidade para planificar procesos de implementación e provisión de servizos
B16 Compromiso coa eficacia e eficiencia do traballo da administración
B17 Compromiso coa innovación e creatividade, e motivación pola calidade
B18 Capacidade de perseveranza
B19 Capacidade de iniciativa e de delegación
B20 Capacidade de lideranza e de adaptación aos cambios internos e externos
B22 Capacidade de persuasión e de comunicación oral e escrita en linguas vernáculas
B23 Capacidade de resolución de problemas
B24 Habilidades para relacións interpersoais e capacidade relacional
B25 Capacidade de razoamento crítico e aceptación de ideas e criticas
B26 Compromiso cos Dereitos humanos, a igualdade, a xustiza e o desenvolvemento sustentable
B28 Defensa da ética profesional
B29 Disposición para traballar en equipo
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000