Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender a planificación e a xestión administrativa dos recursos económico-financeiro, así como a organización e xestión dos servizos públicos |
|
A25
|
|
Coñecer métodos, modelos e técnicas de datos cualitativos e cuantitativos (estatísticos) |
|
A27
|
|
Coñecer os métodos de xestión dos documentos administrativos das AAPP, así como os seus soportes físicos e telemáticos |
|
A31
|
|
Coñecer os métodos de xestión da información das AAPP |
|
A32
|
|
Comprender os indicadores cuantitativos e cualitativos básicos da xestión pública: político-administrativos, económicos, sociais (obxectivos, resultados, custo e calidade) |
|
A40
|
|
Coñecer e dominar a metodoloxía das Ciencias Sociais e Técnicas Investigación Social |
|
A43
|
|
Identificar as características da Nova Xestión Pública |
|
A54
|
|
Capacidade para xerir a información e documentación administrativa |
|
A55
|
|
Saber aplicar a metodoloxía das Ciencias Sociais e das Técnicas de Investigación Social |
|
A59
|
|
Saber aplicar métodos, modelos e técnicas de datos cualitativos e cuantitativos (estatísticos) |
|
A63
|
|
Capacidade para xerir e mellorar os instrumentos de e-Administración |
|
A65
|
|
Habilidade na implementación e xestión de servizos públicos |
|
A66
|
|
Capacidade para compartir información e transmitila ante diferentes públicos |
|
A69
|
|
Saber emitir reflexións, xuízos e ideas sobre aspectos relativos ao ámbito político-administrativo, económico, social e xurídico |
|
A70
|
|
Capacidade de aprendizaxe autónoma para emprender estudos posteriores |
|
A71
|
|
Compromiso e defensa dos valores democráticos |
|
|
B15
|
Compromiso coa eficacia e eficiencia do traballo da administración |
|
|
B16
|
Compromiso coa innovación e creatividade, e motivación pola calidade |
|
|
B17
|
Capacidade de perseveranza |
|
|
B18
|
Compromiso social e asertividade |
|
|
B21
|
Capacidade de persuasión e de comunicación oral e escrita en linguas vernáculas |
|
|
B22
|
Capacidade de resolución de problemas |
|
|
B23
|
Habilidades para relacións interpersoais e capacidade relacional |
|
|
B24
|
Capacidade de razoamento crítico e aceptación de ideas e criticas |
|
|
B25
|
Compromiso cos Dereitos humanos, a igualdade, a xustiza e o desenvolvemento sustentable |
|
|
B26
|
Vocación de servizo público |
|
|
B27
|
Defensa da ética profesional |
|
|
B28
|
Disposición para traballar en equipo |
|
|
B29
|