Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Materias
  Metodoloxías e técnicas de investigación social aplicadas ás administracións públicas
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender a planificación e a xestión administrativa dos recursos económico-financeiro, así como a organización e xestión dos servizos públicos
saber
A25
Coñecer métodos, modelos e técnicas de datos cualitativos e cuantitativos (estatísticos)
saber
A27
Coñecer os métodos de xestión dos documentos administrativos das AAPP, así como os seus soportes físicos e telemáticos
saber
A31
Coñecer os métodos de xestión da información das AAPP
saber
A32
Comprender os indicadores cuantitativos e cualitativos básicos da xestión pública: político-administrativos, económicos, sociais (obxectivos, resultados, custo e calidade)
saber
A40
Coñecer e dominar a metodoloxía das Ciencias Sociais e Técnicas Investigación Social
saber
A43
Identificar as características da Nova Xestión Pública
saber facer
A54
Capacidade para xerir a información e documentación administrativa
saber facer
A55
Saber aplicar a metodoloxía das Ciencias Sociais e das Técnicas de Investigación Social
saber facer
A59
Saber aplicar métodos, modelos e técnicas de datos cualitativos e cuantitativos (estatísticos)
saber facer
A63
Capacidade para xerir e mellorar os instrumentos de e-Administración
saber facer
A65
Habilidade na implementación e xestión de servizos públicos
saber facer
A66
Capacidade para compartir información e transmitila ante diferentes públicos
saber facer
A69
Saber emitir reflexións, xuízos e ideas sobre aspectos relativos ao ámbito político-administrativo, económico, social e xurídico
saber facer
A70
Capacidade de aprendizaxe autónoma para emprender estudos posteriores
saber facer
A71
Compromiso e defensa dos valores democráticos
Saber estar / ser
B15
Compromiso coa eficacia e eficiencia do traballo da administración
Saber estar / ser
B16
Compromiso coa innovación e creatividade, e motivación pola calidade
Saber estar / ser
B17
Capacidade de perseveranza
Saber estar / ser
B18
Compromiso social e asertividade
Saber estar / ser
B21
Capacidade de persuasión e de comunicación oral e escrita en linguas vernáculas
Saber estar / ser
B22
Capacidade de resolución de problemas
Saber estar / ser
B23
Habilidades para relacións interpersoais e capacidade relacional
Saber estar / ser
B24
Capacidade de razoamento crítico e aceptación de ideas e criticas
Saber estar / ser
B25
Compromiso cos Dereitos humanos, a igualdade, a xustiza e o desenvolvemento sustentable
Saber estar / ser
B26
Vocación de servizo público
Saber estar / ser
B27
Defensa da ética profesional
Saber estar / ser
B28
Disposición para traballar en equipo
Saber estar / ser
B29
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000