Código |
Descrición |
A3 |
Coñecer as teorías, métodos e ferramentas da Dirección Estratéxica Pública |
A5 |
Coñecer os fundamentos teóricos e prácticos do marketing-mix público e non lucrativo |
A7 |
Coñecer os métodos de xestión da comunicación (interna e externa) nas AAPP e no sector non lucrativo |
A8 |
Coñecer o deseño, organización e provisión de servizos administrativos |
A21 |
Coñecer técnicas cuantitativas e cualitativas aplicadas á avaliación de programas e proxectos públicos e do sector non lucrativo |
B7 |
Capacidade para utilizar técnicas de planificación, control, avaliación e auditoría da xestión pública |
B11 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma para emprender estudos posteriores |
B12 |
Capacidade para desenvolver estratexias de comunicación (internas e externas) en Institucións Públicas, Partidos Políticos e Sector non Lucrativo |
B13 |
Capacidade para planificar procesos de implementación e provisión de servizos |
B14 |
Deseñar, comunicar, xerir, controlar e avaliar proxectos públicos e do Sector non Lucrativo |
B15 |
Compromiso e defensa dos valores democráticos |
B16 |
Compromiso coa eficacia e eficiencia do traballo da administración |
B17 |
Compromiso coa innovación e creatividade, e motivación pola calidade |
B18 |
Capacidade de perseveranza |
B19 |
Capacidade de iniciativa e de delegación |
B20 |
Capacidade de lideranza e de adaptación aos cambios internos e externos |
B21 |
Compromiso social e asertividade |
B22 |
Capacidade de persuasión e de comunicación oral e escrita en linguas vernáculas |
B23 |
Capacidade de resolución de problemas |
B24 |
Habilidades para relacións interpersoais e capacidade relacional |
B25 |
Capacidade de razoamento crítico e aceptación de ideas e criticas |
B26 |
Compromiso cos Dereitos humanos, a igualdade, a xustiza e o desenvolvemento sustentable |
B27 |
Vocación de servizo público |
B28 |
Defensa da ética profesional |