Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
|
60 |
(*)
Resultará fundamental no momento de *evaluar a *asignatura, unha asistencia ás clases de polo menos o 85%, por parte do alumno. De tal modo que unha persoa que se presente á proba de resposta longa (exame da *asignatura), sen acudir a clase, ou habendo acudido nunha porcentaxe menor do sinalado, só obterá o 60% da nota obtida na proba. (*EJ: si obtén un 10 no exame, só seralle computada como nota na proba de resposta longa ou *desarollo, un 6). No obstante a aquellos alumnos que por motivos justificados (trabajo, familia) y debidamente acreditados, no puedan seguir el sistema de evaluación normal, no les sera aplicado lo anteriormente señalado, si bien deben participar en la realización de los trabajos encargados en clase y en la resolución de los casos practicos de la manera convencional.
Como formula de trabajo, se utilizará la plataforma TEMA, fundamentalmente para acceder a los temas explicados en las clases presenciales, a los casos practicos, así como para la asignación de los trabajos encargados en clase.
Na *convocotaria *ordinaria de xuño utilizarase un sistema de avaliación continua completado pola realización dunha proba final obxectiva. Na convocatoria de xullo só se realizará a proba final obxectiva, conservándose as notas que se adquiriron no proceso de avaliación continua. Isto é, si o alumno non aprobase a materia na convocatoria de xuño, conservaráselle a nota do proceso de avaliación continua na convocatoria de xullo. Pero si non aproba a materia nas dúas citadas convocatorias do curso académico, pasando a outro diferente, tería *obligatoriamente que someterse de novo ao proceso de avaliación continua e realizar a proba final obxectiva.Así mesmo, o alumno terá que ter como mínimo, no sistema de avaliación continua un 3 sobre 10 en cada unha delas, e un 3 sobre 10 nas probas finais obxectivas, para que se lle teña en conta a citada avaliación. |