Guia docente 2012_13
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Dirección e Xestión Pública
 Subjects
  Socioloxía: Estrutura social contemporánea
   Learning aims
Expected results from this subject Typology Training and Learning Results
Coñecer procesos de obtención, elaboración, análises e interpretación de datos para a toma de decisións.
know
A2
Entender o papel das AA. PP. no proceso de elaboración, execución e avaliación das políticas públicas, así como a súa metodoloxía.
know
A1
Coñecer o deseño, organización e provisión dos servizos administrativos.
know
A8
Entender o marco do pensamento e formulación estratéxico aplicado á resolución de problemas.
know
A9
Coñecer os procesos de modernización e cambio das AA. PP.
know
A10
Coñecer os elementos básicos do cambio organizativo e os métodos de auditoría operativa de xestión.
know
A13
Comprender os principios básicos da consultoría interna en organizacións públicas e do sector non lucrativo.
know
A15
Coñecer os métodos de avaliación do desempeño nas AA. PP.
know
A19
Coñecer as principais políticas públicas sectoriais: desenvolvemento sostible, xénero, e-goberno e e-administración, I+D+I, competencia, saúde, inclusión social, discapacidade, laborais etc.
know
A22
Ter capacidade para planificar, implantar, avaliar e analizar políticas públicas.
Know How
B1
Operar con datos cualitativos e cuantitativos para os procesos de xestión e dirección pública.
Know How
B2
Utilizar as TIC (programas, BD e outras fontes de información) e analizar o seu impacto no sistema de xestión e dirección pública.
Know How
B3
Saber aplicar técnicas de control de calidade nas AA. PP.
Know How
B4
Identificar as características da nova xestión pública.
Know How
B5
Aplicar os instrumentos para a interpretación, diagramización e racionalización dos procesos administrativos: seguimento e avaliación da xestión.
Know How
B6
Ser capaz de utilizar técnicas de planificación, control, avaliación e auditoría da xestión pública.
Know How
B7
Aplicar e interpretar políticas públicas sectoriais en diferentes niveis de goberno.
Know How
B8
Saber aplicar a metodoloxía da análise de políticas públicas.
Know How
B9
Saber emitir reflexións, xuízos e ideas sobre aspectos relativos ao ámbito político-administrativo, económico, social e xurídico.
Know How
B10
Dominar a aprendizaxe autónomo a fin de emprender estudos posteriores.
Know How
B11
Planificar procesos de execución e provisión de servizos.
Know How
B13
Deseñar, comunicar, xestionar, controlar e avaliar proxectos públicos e do sector non lucrativo.
Know How
B14
Comprometerse e defender os valores democráticos.
Know be
B15
Implicarse na eficacia e eficiencia do traballo da administración.
Know be
B16
Implicarse na innovación e creatividade, así como motivación pola calidade.
Know be
B17
Posuír perseveranza.
Know be
B18
Ter capacidade de iniciativa e de delegación.
Know be
B19
Demostrar facultade de liderado e de adaptación aos cambios internos e externos.
Know be
B20
Posuír compromiso social e asertividade.
Know be
B21
Dominar a habilidade de persuasión e para a comunicación oral e escrita nas linguas vernáculas e estranxeiras.
Know be
B22
Amosar capacidade para resolver problemas.
Know be
B23
Adquirir habilidades para manter relacións interpersoais e capacidade relacional.
Know be
B24
Evidenciar razoamento crítico e aceptación de ideas e críticas.
Know be
B25
Manifestar compromiso cos dereitos humanos, coa igualdade, coa xustiza e co desenvolvemento sostible.
Know be
B26
Ter vocación de servizo público.
Know be
B27
Defender a ética profesional.
Know be
B28
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000