Code |
Description |
A1 |
Entender o papel das administracións públicas no proceso de elaboración, implementación e avaliación das políticas públicas, así como a súa metodoloxía |
A2 |
Coñecer procesos de obtención, elaboración, análise e interpretación de datos para a toma de decisións |
A8 |
Coñecer o deseño, organización e provisión de servizos administrativos |
A9 |
Coñecer o marco do Pensamento e Formulación Estratéxica aplicado á resolución de problemas |
A10 |
Coñecer os procesos de modernización e cambio das administracións públicas |
A13 |
Coñecer os elementos básicos do cambio organizativo e os métodos de auditoría operativa de xestión |
A15 |
Coñecer os principios básicos da consultoría interna en organizacións públicas e do Sector non Lucrativo |
A19 |
Coñecer os métodos de avaliación do desempeño nas AAPP |
A22 |
Coñecer as principais políticas públicas sectoriais: desenvolvemento sustentable, xénero, e-Goberno e e-Administración, I D I, competencia, saúde, inclusión social, discapacidade, laborais... |
B1 |
Capacidade para planificar, implantar, avaliar e analizar políticas públicas |
B2 |
Operar con datos cualitativos e cuantitativos para procesos de xestión e dirección pública |
B3 |
Utilizar as TIC (programas, BD e outras fontes de información) e analizar o seu impacto no sistema de xestión e dirección pública |
B4 |
Saber aplicar técnicas de control de calidade nas AAPP |
B5 |
Identificar as características da Nova Xestión Pública |
B6 |
Aplicar os instrumentos para a interpretación, diagramización e racionalización dos procesos administrativos: seguimento e avaliación de xestión |
B7 |
Capacidade para utilizar técnicas de planificación, control, avaliación e auditoría da xestión pública |
B8 |
Capacidade para aplicar e interpretar políticas públicas sectoriais en diferentes niveis de goberno |
B9 |
Saber aplicar a metodoloxía da Análise de Políticas Públicas |
B10 |
Saber emitir reflexións, xuízos e ideas sobre aspectos relativos ao ámbito político-administrativo, económico, social e xurídico |
B11 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma para emprender estudos posteriores |
B13 |
Capacidade para planificar procesos de implementación e provisión de servizos |
B14 |
Deseñar, comunicar, xerir, controlar e avaliar proxectos públicos e do Sector non Lucrativo |
B15 |
Compromiso e defensa dos valores democráticos |
B16 |
Compromiso coa eficacia e eficiencia do traballo da administración |
B17 |
Compromiso coa innovación e creatividade, e motivación pola calidade |
B18 |
Capacidade de perseveranza |
B19 |
Capacidade de iniciativa e de delegación |
B20 |
Capacidade de lideranza e de adaptación aos cambios internos e externos |
B21 |
Compromiso social e asertividade |
B22 |
Capacidade de persuasión e de comunicación oral e escrita en linguas vernáculas |
B23 |
Capacidade de resolución de problemas |
B24 |
Habilidades para relacións interpersoais e capacidade relacional |
B25 |
Capacidade de razoamento crítico e aceptación de ideas e criticas |
B26 |
Compromiso cos Dereitos humanos, a igualdade, a xustiza e o desenvolvemento sustentable |
B27 |
Vocación de servizo público |
B28 |
Defensa da ética profesional |