Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Coñecemento e aplicación das técnicas e procesos de produción e difusión audiovisuales nas súas diversas fases, desde o punto de vista da organización e xestión dos recursos técnicos, humanos e presupuestarios en soporte de vídeo e TV |
|
A2
|
|
2. Coñecemento do manexo das técnicas e as tecnoloxías audiovisuales en función das súas capacidades expresivas |
|
A4
|
|
3. Coñecemento e aplicación dos diferentes mecanismos e elementos da construción do guión atendendo a diferentes formatos, tecnoloxías e soportes de produción |
|
A8
|
|
4. Coñecementos achega da interrelación imaxe/son desde o punto de vista estético e narrativo aplicado á realización de vídeo e TV |
|
A13
|
|
5. Capacidade e habilidade para planificar e xestionar os recursos humanos, presupostarios e medios técnicos, nas diversas fases da produción de programas de entretenemento paraTV |
|
A17
|
|
6. Capacidade para crear e dirixir a posta en escena integral de producións de entretenemento para TV, responsabilizándose da posproducción, dirección de actores e axustándose ao guión, plan de traballo e orzamento previo |
|
A18
|
|
7. Capacidade para planificar e xestionar os recursos técnicos e humanos nas producións mono-cámara e multi-cámara para TV, así como as técnicas e procesos de creación e realización nas distintas fases da produción televisiva |
|
A19
|
|
8. Capacidade para aplicar técnicas e procedementos da composición da imaxe na realización dun programa de TV, a partir do coñecemento das leis clásicas e dos movementos estéticos e culturais da historia da imaxe |
|
A23
|
|
9. Capacidade para escribir con fluidez, textos, escaletas ou guions para programas de entretenemento |
|
A26
|
|
10. Capacidade para aplicar procesos e técnicas implicadas na organización e xestión de recursos técnicos televisivos e videográficos |
|
A29
|
|
11. Capacidade para aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o deseño de produción integral dun traballo audiovisual de entretenemento para TV |
|
A31
|
|
12. Capacidade para deseñar e concibir a presentación estética e técnica da posta en escena a través das fontes lumínicas e acústicas naturais ou artificiais atendendo ás características creativas e expresivas que propón o director dun proxecto de entretenemento para TV |
|
A36
|
|
13. Capacidade para recrear o ambiente sonoro dunha produción de entretenimiento para TV, atendendo á intención do texto e da narración mediante a utilización de banda sonora, efectos e soundtrack |
|
A38
|
|
14. Habilidade para o uso adecuado de ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, nas diferentes fases do proceso de realización audiovisual para que os alumnos exprésense a través de imaxes coa calidade técnica imprescindible |
|
A40
|
|
15. Capacidade para definir proxectos persoais de creación innovadora que poidan contribuír ao coñecemento ou desenvolvemento das linguaxes audiovisuales ou a súa interpretación |
|
A42
|
|
16. Capacidade para incorporarse e adaptarse a un equipo audiovisual profesional, facendo compatibles e ata sinérgicos os seus propios intereses particulares e os do proxecto colectivo |
|
A43
|
|
17. Capacidade para asumir o liderado en proxectos que requiran recursos humanos e de calquera outra natureza, xestionándoos eficientemente, asumindo os principios da responsabilidade social |
|
A45
|
|
18 - Competencias transversais da titulación: Adaptación aos cambios empresariais, capacidade de traballar en equipo, de asumir riscos, de tomar decisións, de autocrítica e conciencia solidaria |
|
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
19 - Sensibilidade cara á importancia que ten a distribución da produción audiovisual en mercados nacionais e internacionais como medio de difusión, conservación e valorización da cultura galega |
|
|
B8
|