Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Técnicas de programación para televisión
   Contidos
Tema Subtema
1. Introdución á programación televisiva. 1.1. Concepto de programación.
1.2. Paleotelevisón vs Neotelevisión.
1.3. A programación segundo os públicos obxectivos.
1.4. Base científica para a elaboración de programaciones televisivas. Comprensión e lectura de indicadores resultantes dos métodos de investigación en audiencias.
2. Programa e programación. 2.1. Características do mercado de contidos. 2.2. Os formatos de antena e os xéneros de programas.
2.3. Hibridacions.
3. Tendencias e modelos de configuración das parrillas nas canles. 3.1. A programación comercial.
3.2. A programación en canles públicas.
3.3. A programación comunitaria e as canles internacionais.
3.4. A programación generalista.
3.5. A programación temática.
3.6. Modelos aberto e pechado. Pay per view e televisión á carta multiplataforma.
3.6. Programación multitasker.
4. A programación por franxas horarias 4.1. Day estafe.
4.2. Prime estafe.
5. A programación semanal. 5.1. Fidelización horizontal.
5.2. Fidelización vertical.
5.3. A sinerxia programática.
6. Estratexias e tácticas de programación televisiva 6.1. Estratexias de localización.
6.2. Estratexias de formato.
6.3. Estratexias de carácteres
7. Elaboración de rexillas programáticas en función do público obxectivo. 7.1.Confección de parrillas
7.2. Fidelización e continuidade.
7.3. Plano de deseño.
7.4.Fichas e Análise.
8. Autopublicidade e identidade televisiva. 8.1. Formatos de autopromoción e evolución histórica.
8.1.1. Teaser, promoción, xenéricos, reciclaxe, combopromo e promosong.
8.1.2. Novos formatos autopromocionales.
8.2. Identidade televisiva.
8.2.1. Empaqueta gráfico.
8.2.2. Elementos de continuidade.
8.2.3. Rostros de canle e contidos.
8.3. Innovacións: adaptacións de cortinillas a blockbuster, volvemos en..., branding e outros
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000