Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Propaganda en medios audiovisuais
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1 - Coñecemento da historia e evolución da fotografía, cine, radio e televisión en función do seu emprego como medio de propaganda política, poñendo de manifesto a sua relevancia social e cultural ao longo do tempo
saber
A1
2 - Capacidade para comprender e integrar os novos medios tecnolóxicos e a evolución das linguaxes audiovisuales na transmisión e modernización das mensaxes publicitarias de índole política
saber
A1
3 - Coñecementos dos modelos psicolóxicos específicamente desenvolvidos para a comunicación visual e a persuasión a través da imaxe
saber
A13
4 - Coñecementos dos modelos psicolóxicos específicamente desenvolvidos para a comunicación sonora e a persuasión a través do son
saber
A14
5 - Capacidade para analizar relatos audiovisuales, atendendo aos parámetros básicos da análise de obras audiovisuales, considerando as mensaxes icónicas como textos e produtos das condicións sociopolíticas e culturais dunha época histórica determinada
saber
A27
6 - Habilidade para expoñer de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de xeito oral ou por medios audiovisuales ou informáticos conforme aos cánones das disciplinas da comunicación
saber facer
A41
7 - Competencias transversales da titulación: Adaptación aos cambios empresariais, capacidade de traballar en equipo, de asumir riscos, de tomar decisións, de autocrítica e conciencia solidaria
Saber estar / ser
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000