Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecemento e aplicación das técnicas e procesos de producción e difusión audiovisuais nas súas diversas fases, dende o punto de vista da organización e xestión dos recursos técnicos, humanos e presupuestarios en soporte de vídeo e TV |
|
A1
|
|
Coñecemento do manexo das técnicas e as tecnoloxías audiovisuais en función das súas capacidades expresivas |
|
A4
|
|
Coñecemento e aplicación dos diferentes mecanismos e elementos da construcción do guión atendendo a diferentes formatos, tecnoloxías e soportes de producción
|
|
A8
|
|
Coñecementos acerca da interrelación imaxen/son dende o punto de vista estético e narrativo aplicado a realización de vídeo e TV |
|
A13
|
|
Capacidade e habilidade para planificar e xestionar os recursos humanos, presupuestarios e medios técnicos, nas diversas fases da producción dun programa de ficción para TV |
|
A17
|
|
Capacidade para crear e dirixir a posta en escea integral de produccions de ficción para TV, responsabilizándose da posproducción, dirección de actores e axustándose o guión, plan de trabajo e presupuesto previo |
|
A18
|
|
Capacidade para planificar e xestionar os recursos técnicos e humanos nas produccions de ficción mono-cámara e multi-cámara para TV, así como as técnicas e procesos de creación e realización nas distintas fases da producción televisiva
|
|
A19
|
|
Capacidade para aplicar técnicas e procedimentos da composición da imaxen na realización dun programa de ficción, a partir do coñecemento das leis clásicas e dos movementos estéticos e culturales da historia da imaxen |
|
A23
|
|
Capacidade para escribir con fluidez, textos, escaletas ou guions para programas de ficción audiovisual |
|
A26
|
|
Capacidade para aplicar procesos e técnicas implicadas na organización e xestión de recursos técnicos televisivos e videográficos |
|
A29
|
|
Capacidade para aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o diseño da producción integral dun traballo audiovisual de ficción |
|
A31
|
|
Capacidade para diseñar e concebir a presentación estética e técnica da posta en escea a través das fontes lumínicas e acústicas naturales ou artificiales, atendendo as características creativas e expresivas que propon o director dun proxecto de ficción |
|
A36
|
|
Capacidade para recrear o ambente sonoro dunha producción de ficción, atendendo a intención do texto e da narración mediante a utilización da banda sonora, efectos sonoros e soundtrack |
|
A38
|
|
Habilidade para o uso adecuado de ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, nas diferentes fases do proceso de realización audiovisual para que os alumnos se expresen a través de imáxes ca calidade técnica imprescindible |
|
A40
|
|
Capacidade para definir proxectos personales de creación innovadora que poidan contribuir o coñecemento e desenrolo das linguaxes audiovisuais e a súa interpretación |
|
A42
|
|
Capacidade para incorporarse e adaptarse a un equipo audiovisual profesional, facendo compatibles e incluso sinérxicos os intereses particulares e os do proxecto colectivo |
|
A43
|
|
Capacidade para asumir o liderazgo en proxectos que requiran recursos humanos e de cualqueira outra natureza, xestionándo-os eficientemente, asumindo os principios da responsabilidade social |
|
A45
|
|
Adaptación aos cambios empresariais, capacidade de traballar en equipo, de asumir riscos, de tomar decisions, de autocrítica e conciencia solidaria |
|
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
Sensibilidade sobre a importancia que ten a distribución da producción audiovisual nos mercados nacionais e internacionais como medio de difusión, conservación e valorización da cultura gallega |
|
|
B8
|