Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Seminarios A asistencia e participación nos seminarios será valorada 10
Traballos tutelados O alumnado deberá deseñar un proxecto audiovisual e planificar e executar a súa promoción nas distintas etapas da vida do produto, dende o seu desenvolvemento ata a súa estrea. O traballo desenvolverase en etapas titorizadas con obxectivos e públicos específicos para cada unha delas:
1. Desenvolvemento e venta de proxecto audiovisual e elaboración de material promocional (traballo en grupo)
VALORACIÓN: 2,5 puntos
2. Campaña de lanzamento do produto audiovisual (traballo individual)
VALORACIÓN: 1,5 puntos
40
Probas de resposta curta Sobre as cuestións tratadas nas clases e seminarios presenciais 50
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O alumnado deberá aprobar cada unha das dúas partes para superar a materia. Na parte práctica deberá aprobar cada un
dos dous traballos de curso propostos.

O exame terá lugar nas datas oficiais aprobadas polo centro.

Aqueles alumnos que por causas xustificadas non puidan acudir ás clases con regularidade deberán poñerse en contacto co profesor ó inicio do curso.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000