Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Contidos
Tema Subtema
MERCADO AUDIOVISUAL Actores no mercado audiovisual.
Os distintos mercados audiovisuais: ventás de distribución.
Produtos audiovisuais: plataformas, xéneros, formatos.
A CREACIÓN DE MARCA NO MERCADO AUDIOVISUAL O concepto de marca: identidade e imaxe
Conceptos clave na creación de marca.
A creación de marca no mercado audiovisual: produtores, difusores e obras.
A PROMOCIÓN DA IDEA: DO CONCEPTO Á OBRA AUDIOVISUAL O desenvolmento dentro das etapas da produción.
A elaboración do package como instrumento de promoción.
A preparación do pitching como instrumento de promoción.
A PROMOCIÓN DA OBRA AUDIOVISUAL Campañas de comunicación: a publicidade e as relacións públicas.
Fases nas campañas de comunicación.
Tipoloxía dos medios publicitarios: above the line e below the line.
Características dos medios publicitarios: audiencias, inversión, perfís de usuario, compra de soportes.
Ferramentas e actividades promocionais no ámbito audiovisual.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000