Coñecemento teórico-práctico das estruturas organizativas no campo da comunicación visual e sonora. Tamén comprende o coñecemento e a investigación da natureza e interrelacións entre os suxeitos da comunicación audiovisual: autores, institucións, empresas, medios, soportes e receptores |
|
A11
|
|
Coñecementos básicos para situar a actividade audiovisual nun contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuais. |
|
A15
|
|
Coñecementos sobre teorías, métodos e problemas da comunicación audiovisual que sirvan de soporte para a súa actividade, en función dos requerimientos fixados como coñecementos disciplinares e competencias profesionais con especial énfase naqueles relacionados coa promoción audiovisual |
|
A28
|
|
Capacidade para definir e presentar proxectos persoais de creación innovadora que poidan contribuír ao coñecemento ou desenvolvemento das linguaxes audiovisuais ou á súa interpretación |
|
A44
|
|
Orde e método: habilidade para a organización e temporalización das tarefas, realizándoas de xeito ordenado adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual |
|
|
B2
|