Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecemento e aplicación das técnicas e procesos de difusión e promoción audiovisual nas súas diversas fases e nos seus diversos soportes (cine, TV, vídeo, multimedia, etc.).
saber
A3
Coñecemento teórico-práctico das estruturas organizativas no campo da comunicación visual e sonora. Tamén comprende o coñecemento e a investigación da natureza e interrelacións entre os suxeitos da comunicación audiovisual: autores, institucións, empresas, medios, soportes e receptores
saber
A11
Coñecemento das estratexias de comunicación persuasiva nos mercados audiovisuais
saber
A12
Coñecementos básicos para situar a actividade audiovisual nun contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuais.
saber
A15
Capacidade para aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para a creación da identidade de marca dos produtos audiovisuais
saber
A16
Coñecementos sobre teorías, métodos e problemas da comunicación audiovisual que sirvan de soporte para a súa actividade, en función dos requerimientos fixados como coñecementos disciplinares e competencias profesionais con especial énfase naqueles relacionados coa promoción audiovisual
saber
saber facer
A28
Habilidade para expoñer de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de xeito oral ou por medios audiovisuais ou informáticos consonte os cánones das disciplinas da comunicación
saber facer
A28
Capacidade para definir e presentar proxectos persoais de creación innovadora que poidan contribuír ao coñecemento ou desenvolvemento das linguaxes audiovisuais ou á súa interpretación
saber
A44
Capacidade para asumir o liderado en proxectos que requiran recursos humanos e de calquera outra natureza, xeríndoos eficientemente, asumindo os principios da responsabilidade social
Saber estar / ser
B8
Orde e método: habilidade para a organización e temporalización das tarefas, realizándoas de xeito ordenado adoptando con lóxica as decisións prioritarias nos diferentes procesos de produción audiovisual
Saber estar / ser
B2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000