Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Expresión sonora e estilos musicais
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
omprender o fenómeno auditivo como medio de recepción da mensaxe sonora.
saber
A10
identificar os aspectos semióticos e semánticos dos elementos non musicales que conforman unha banda sonora
saber
A8
A9
A14
Coñecer os recursos da voz como ferramenta o servicioda expresión
saber
A4
A14
Definir a noción de estilo musical utilizando para iso os elementos que o conforman
saber
A27
A33
Relacionar a evolución dos diferntes estilos musicais coas circunstancias socioculturais de cada etapa histórica
saber
A27
Coñecer os recursos da música como medio expresivo
saber
A8
A9
A14
Comprender os mecanismos de interacción entre os diferentes elementos que compoñen a banda sonora e a imaxe á que acompaña
saber
A9
A14
Distinguir as particularidades sonoras dun produto audiovisualo con e sen imaxe asociada
saber
A8
A9
A10
Recrear diferentes espazos sonoros
saber facer
A10
A40
Crear e transmitir unha mensaxe mediante a voz, entendendo esta como un instrumento ao servizo da palabra
saber
saber facer
A8
A9
A14
A20
Realizar correctamente un rexistro sonoro en calquera dos soportes que a tecnoloxía pon á nosa disposición
saber facer
A20
A25
A37
Proxectar e producir un discurso expresivo mediante elementos sonoros non musicais.
saber facer
A8
A9
A14
A20
A33
A35
A36
A40
A41
A42
Proxectar e producir un discurso expresivo utilizando como medio a música.
saber
saber facer
A8
A9
A14
A20
A33
A35
A36
A38
A40
A41
A42
Estruturar, nun discurso audiovisual,los diferentes elementos sonoros: voz, efectos sonoros e música, dando a cada un deles a importancia relativa que, en cada momento, as necesidades expresivas do produto requiran
saber facer
A9
A14
A36
A38
A40
A41
A42
Elixir e utilizar co axeitado criterio, os recursos tecnolóxicos pertinentes, como ferramentas ao servizo da expresión.
saber
saber facer
A10
A20
A25
A37
A38
A40
Adaptarse ao continuo cambio tecnolóxico e achegar novos enfoques expresivos ao tratamento da banda sonora dun produto audiovisual
saber facer
Saber estar / ser
A42
A44
B1
B3
Comprometerse ao cumprimento dos compromisos adquiridos na abordaxe dun proxecto pluripersonal
Saber estar / ser
A43
A45
B2
Analizar e valorar de forma crítica as achegas que terceiros realizan aos diferentes proxectos nos que se participa, tanto se estes son individuais como en grupo
saber facer
Saber estar / ser
A45
B2
B5
Comprender a importancia dunha axeitada planificación de tempos, métodos e obxectivos, previa a ao desenvolvemento de todo proxecto audiovisual
saber
saber facer
Saber estar / ser
B6
Asumir a responsabilidade organizativa e operativa seguindo as premisas que, na planificación previa, se estableceron e mantendo, en todo momento, unha axeitada coordinación cos demais elementos do proxecto.
saber facer
Saber estar / ser
B4
B6
Coñecer e asumir as particularidades socioculturais da sociedade galega nos seus aspectos sonoros, é dicir, nos ambitos idiomáticos, musicais e de paisaxe acústica
saber
Saber estar / ser
A44
B8
Respectar os demais membros dun colectivos de traballo no que se participa e non exercer ningún tipo discriminación, por razóns de sexo, relixión opinión ou aptitude física. Non promover actividades que inciten á violencia e á discriminación entre os diferentes colecticvos.
Saber estar / ser
B7
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000