Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
omprender o fenómeno auditivo como medio de recepción da mensaxe sonora. |
|
A10
|
|
identificar os aspectos semióticos e semánticos dos elementos non musicales que conforman unha banda sonora |
|
A8 A9 A14
|
|
Coñecer os recursos da voz como ferramenta o servicioda expresión |
|
A4 A14
|
|
Definir a noción de estilo musical utilizando para iso os elementos que o conforman |
|
A27 A33
|
|
Relacionar a evolución dos diferntes estilos musicais coas circunstancias socioculturais de cada etapa histórica |
|
A27
|
|
Coñecer os recursos da música como medio expresivo |
|
A8 A9 A14
|
|
Comprender os mecanismos de interacción entre os diferentes elementos que compoñen a banda sonora e a imaxe á que acompaña |
|
A9 A14
|
|
Distinguir as particularidades sonoras dun produto audiovisualo con e sen imaxe asociada |
|
A8 A9 A10
|
|
Recrear diferentes espazos sonoros |
|
A10 A40
|
|
Crear e transmitir unha mensaxe mediante a voz, entendendo esta como un instrumento ao servizo da palabra |
|
A8 A9 A14 A20
|
|
Realizar correctamente un rexistro sonoro en calquera dos soportes que a tecnoloxía pon á nosa disposición |
|
A20 A25 A37
|
|
Proxectar e producir un discurso expresivo mediante elementos sonoros non musicais. |
|
A8 A9 A14 A20 A33 A35 A36 A40 A41 A42
|
|
Proxectar e producir un discurso expresivo utilizando como medio a música. |
|
A8 A9 A14 A20 A33 A35 A36 A38 A40 A41 A42
|
|
Estruturar, nun discurso audiovisual,los diferentes elementos sonoros: voz, efectos sonoros e música, dando a cada un deles a importancia relativa que, en cada momento, as necesidades expresivas do produto requiran |
|
A9 A14 A36 A38 A40 A41 A42
|
|
Elixir e utilizar co axeitado criterio, os recursos tecnolóxicos pertinentes, como ferramentas ao servizo da expresión. |
|
A10 A20 A25 A37 A38 A40
|
|
Adaptarse ao continuo cambio tecnolóxico e achegar novos enfoques expresivos ao tratamento da banda sonora dun produto audiovisual |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A42 A44
|
B1 B3
|
Comprometerse ao cumprimento dos compromisos adquiridos na abordaxe dun proxecto pluripersonal |
|
A43 A45
|
B2
|
Analizar e valorar de forma crítica as achegas que terceiros realizan aos diferentes proxectos nos que se participa, tanto se estes son individuais como en grupo |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A45
|
B2 B5
|
Comprender a importancia dunha axeitada planificación de tempos, métodos e obxectivos, previa a ao desenvolvemento de todo proxecto audiovisual |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B6
|
Asumir a responsabilidade organizativa e operativa seguindo as premisas que, na planificación previa, se estableceron e mantendo, en todo momento, unha axeitada coordinación cos demais elementos do proxecto. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4 B6
|
Coñecer e asumir as particularidades socioculturais da sociedade galega nos seus aspectos sonoros, é dicir, nos ambitos idiomáticos, musicais e de paisaxe acústica |
|
A44
|
B8
|
Respectar os demais membros dun colectivos de traballo no que se participa e non exercer ningún tipo discriminación, por razóns de sexo, relixión opinión ou aptitude física. Non promover actividades que inciten á violencia e á discriminación entre os diferentes colecticvos.
|
|
|
B7
|