Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Empresa: Mercadotecnia de produtos audiovisuais e multimedia
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecemento do proceso de comercialización dun produto audiovisual ou multimedia.
saber
A11
Coñecementos básicos para situar a actividade audiovisual nun contexto de competencia local, nacional e internacional, destacando as técnicas comerciais, de promoción, venda e distribución de producións audiovisuales, así como ao fomento da actividade emprendedora e do concepto de empresa como unidade básica de produción audiovisual.
saber
saber facer
A15
Capacidade para a identificación dos procesos e técnicas implicadas na dirección e xestión de empresas audiovisuales na súa estrutura industrial: produción, distribución e exhibición, así como de interpretar datos estatísticos do mercado audiovisual.
saber
saber facer
A28
Habilidade para expoñer de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de xeito oral ou por medios audiovisuais ou informáticos conforme aos cánones das disciplinas da comunicación.
saber facer
Saber estar / ser
A41
Capacidade para definir proxectos persoais de creación innovadora dirixidos ao mercado audiovisual.
saber facer
A42
Capacidade para adaptarse aos cambios tecnolóxicos, traballar en equipo, asumir riscos, tomar decisións, criticar os resultados, organizar e temporalizar tarefas, desenvolver unha conciencia solidaria e de responsabilidade social.
saber facer
Saber estar / ser
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000