Coñecemento teórico-práctico das estruturas organizativas no campo da comunicación visual e sonora, así como a súa evolución e xestión ao longo do tempo, incluíndo a tributación audiovisual. Tamén comprende o coñecemento e a investigación da natureza e interrelaciones entre os suxeitos da comunicación audiovisual: autores, institucións, empresas, medios, soportes e receptores |
|
A3
|
|
Coñecemento teórico-práctico dos mecanismos lexislativos de incidencia no audiovisual ou a comunicación, así como o réxime xurídico da súa aplicación nas producións audiovisual. Incluíndo tamén o coñecemento dos principios éticos e das normas deontolóxicas da comunicación audiovisual, en especial as relativas á igualdade de homes e mulleres, a non discriminación de persoas con discapacidade, e o uso non sexista da imaxe feminina nos medios de comunicación de masas |
|
A12
|
|
Habilidade para expoñer de forma adecuada os resultados dos traballos académicos de xeito oral ou por medios audiovisuass ou informáticos conforme aos cánones das disciplinas da comunicación |
|
A41
|
|
Sensibilidade, respecto e necesidade de conservación do patrimonio cultural e audiovisual de Galicia e do mundo |
|
|
B8
|