Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Comunicación: Teorías da imaxe
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecemento das principais teorías e escolas da imaxe.
saber
A1
A2
A23
B2
2. Coñecemento da(s) imaxe(s) e das representacións icónicas no espazo.
saber
A13
B1
3. Coñecemento dos compoñentes estético-narrativos (miméticos, simbólicos, arbitrarios) que configuran unha imaxe icónica/audiovisual.
saber
A1
A2
A44
B1
4. Competencia para analizar e descifrar unha imaxe (fixa e/ou audiovisual), nos diferentes soportes e tecnoloxías audiovisuais.
saber facer
A23
A27
A40
A41
A44
B2
B3
5. Capacidade de lectura de calquera imaxe suxeita aos cambios tecnolóxicos (de pintura, cartel, fotografía, cómic, cinematográfica, electrónica, sintética). (D1)
saber facer
A39
A40
A41
B3
6. Respecto e sensibilidade polo patrimonio (audio)visual a través da evolución da historia e as súas culturas.
Saber estar / ser
B8
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000