Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|
2. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativo e promovelo entre os estudantes. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A7 A9 A10
|
B1 B8 B9 B11
|
3. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B8 B13 B21
|
4. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A9 A11 A12
|
B1 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B14 B21
|
5. É capaz de avaliar situacións educativas e recoller, ordenar, tratar e analizar a información, tendo en conta os puntos de vista dos participantes, os
conceptos teóricos, os datos da investigación, as normas legais e os procedementos institucionais. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22
|
6. É capaz de deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención educativa o ciclo de primaria e planear de forma negociada unha secuencia de accións e seguir e avaliar o seu desenvolvemento. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B13 B14 B16 B21
|
7. É capaz de reflexionar sobre o seu comportamento, e ser capaz de modificalo á luz da experiencia e de identificar e someter a revisión os seus propios límites persoais e profesionais. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A5 A6 A7 A9 A10 A12
|
B1 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B19 B21
|
8. É capaz de programar o propio traballo asignando prioridades, cumprindo coas obrigacións profesionais e avaliando a eficacia do propio programa de traballo. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A8 A9 A10 A12
|
B1 B2 B7 B8 B9 B13 B14 B20 B21
|
9. É capaz de analizar a propia práctica e identificar os seus límites e carencias profesionais, e asumir a responsabilidade da adquisición continuada de coñecementos e destrezas.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B8 B9
|
10. É capaz de utilizar adecuadamente a supervisión e sistematizar a práctica.
|
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|
11. É capaz de contribuír á promoción de boas prácticas do mestre participando no desenvolvemento e análise das propostas educativas que se implementan.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B20 B21
|
12. É capaz de sintetizar información e liñas de razoamento e soster un argumento detallado ao longo do tempo.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A7 A12
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B21
|
13. É capaz de presentar conclusións verbalmente e por escrito, de forma estruturada e adecuada á audiencia para a que sexan preparadas.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B13 B14 B15 B16 B21
|
14. É capaz de elaborar e redactar informes de investigación aplicada á intervención educativa e traballos académicos e profesionais utilizando distintas técnicas, incluídas as derivadas das tecnoloxías da información e a comunicación. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22
|