Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento
|
|
A6
|
|
2. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro onde se realizan as prácticas escolares
|
|
A2
|
B1 B2 B9 B11
|
3. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade lingüística e cultural. Valorar positivamente a diversidade de todo tipo, respectar outras maneiras de ver o mundo, e xestionar con creatividade as interaccións multiculturais para enriquecerse mutuamente
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A9
|
B2 B10 B11 B16 B17 B19
|
4. Promover a competencia comunicativa, con especial atención á comunicación verbal, facendo da palabra o medio fundamental da aprendizaxe e da convivencia
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A9
|
B2 B3 B4 B9 B11 B12 B19
|
5. Potenciar a competencia participativa dende a empatía, a sociabilidade, o tacto e a actitude cooperativa nas relacións interpersoais
|
|
A2 A4 A9
|
B9 B11 B12 B14 B19
|
6. Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos
|
|
A5
|
B3 B7 B8 B9 B12 B14 B19
|
7. Recoñecer as implicacións educativas das tecnoloxías da información e da comunicación
|
|
A2 A11
|
B1 B5 B6 B7 B8 B9 B16
|
8. Progresar na competencia persoal dende a asunción de responsabilidades, toma de decisións e relativización das posibles frustracións
|
|
A2 A3 A4 A9
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B14 B16 B21
|
9. Asumir que a competencia profesional do mestre ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A6
|
B8 B13 B14 B15 B16 B21
|
10. Coñecer e analizar o sistema escolar do centro no que se realizan as prácticas escolares, así como adquirir un coñecemento práctico da aula e da xestión desta.
|
|
A1 A2 A4 A6 A7
|
B1 B2 B12 B13 B14 B19 B21
|
11. Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e en particular o de enseñanza/aprendizaxe mediante o coñecemento dos proxectos educativos, o funcionamento do centro e a organización das aprendizaxes |
|
A1 A2 A4 A6 A10 A12
|
B1 B2 B9 B13 B14 B16
|
12. Observar e analizar con profundidade a formación e o establecemento de rutinas na vida cotiá, a continuidade e evolución das actividades da aula, e a progresión nos aprendizaxes |
|
A1 A2 A3 A4 A7 A8 A9 A10 A12
|
B1 B8 B9 B13 B14
|
13. Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite o aprendizaxe e a convivencia |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B4 B8 B9 B11 B14 B16 B19 B21
|
14. Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes 6-12 anos |
|
A5 A6 A7
|
B4 B9 B10 B11 B12 B16 B19 B21
|
15. Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro mediante o establecemento de relacións entre os coñecementos especializados, teóricos e metodolóxicos, e os resultados da observación, análise e intervención nas situacións educativas da escola na que se realizan as prácticas |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22
|
16. Interpretar e reflexionar sobre as observacións e/ou intervencións na aula mediante sesións de clase semanais organizadas polo profesor-coordinador da facultade |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A6 A7 A8 A10 A12
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B13 B14 B15 B21
|
17. Aproximarse e participar na realidade do día a día da actividade docente, e aprender a saber facer, actuando e reflexionando dende a práctica |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22
|
18. Participar nas propostas de mellora e innovación nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro |
|
A1 A9 A10
|
B8 B9 B16 B21
|
19. Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do ámbito social |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A8 A9 A12
|
B8 B9 B11 B13 B14 B16 B21
|