2. Ser capaz de analizar as correntes de educación musical a través do movemento, extraendo conceptos e liñas metodolóxicas cunha coherencia sistemática.
|
|
A2 A3
|
B1 B6
|
4. Saber utilizar o xogo musical como elemento didáctico e como contido.
|
|
A2 A4 A5
|
B2 B4 B9 B11 B12 B16 B17
|
6. Dominar a didáctica da expresión corporal-danza, así como as técnicas de programación, deseño de sesións, elección e creación de recursos e estratexias de intervención.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A4
|
B2 B3 B7 B8
|
8. Coñecer e dominar os principios da expresión e a comunicación corporal máis directamente relacionados co feito musical e coa danza.
|
|
A3 A10
|
B15 B16
|
10. Coñecer un amplo repertorio de danzas do mundo e os seus procedementos didácticos dentro da educación primaria.
|
|
A2 A3 A4 A5 A9 A11
|
B7 B8 B9 B10 B15 B18 B19 B22
|