Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Deseño e desenvolvemento do currículo da educación primaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fora de ela relativos ó periodo de 0- 6 anos.
saber
saber facer
A1
A6
B1
B3
1. Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fora de ela relativos ó periodo de 0- 6 anos.
saber
saber facer
A1
A6
B1
B3
2. Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar críticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa.
saber
A1
A2
A6
A7
B8
B15
B16
2. Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar críticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa.
saber
A1
A2
A6
A7
B8
B15
B16
3. Lograr unha capacidade de relación e de comunicación, así como de equilibrio emocional nas variadas circunstancias da actividade profesional.
Saber estar / ser
A10
A12
B13
B14
B17
B18
3. Lograr unha capacidade de relación e de comunicación, así como de equilibrio emocional nas variadas circunstancias da actividade profesional.
Saber estar / ser
A10
A12
B13
B14
B17
B18
4. Conocer e dominar os métodos e estratexias de investigación e a súa aplicación a dinámica de aula.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A6
B1
B2
B3
B13
B14
B21
4. Conocer e dominar os métodos e estratexias de investigación e a súa aplicación a dinámica de aula.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A5
A6
B1
B2
B3
B13
B14
B21
5. Comprender que a dinámica diaria en educación primaria é cambiante en función de cada estudiante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente
saber
Saber estar / ser
A10
A12
B1
B2
B21
5. Comprender que a dinámica diaria en educación primaria é cambiante en función de cada estudiante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente
saber
Saber estar / ser
A10
A12
B1
B2
B21
6. Capacitarse para traballar en equipos multidisciplinares cos compañeiros e outros profesionais dentro e fora do centro como condición necesaria para l mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias e aceptando a disparidade de opinións.
Saber estar / ser
A8
A9
A12
B7
B8
B9
6. Capacitarse para traballar en equipos multidisciplinares cos compañeiros e outros profesionais dentro e fora do centro como condición necesaria para l mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias e aceptando a disparidade de opinións.
Saber estar / ser
A8
A9
A12
B7
B8
B9
9. Diseñar, planificar e avaliar a actividade docente e o aprendizaxe na aula atendendo ás necesidades dos estudiantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
B11
B15
B16
B18
B20
B21
9. Diseñar, planificar e avaliar a actividade docente e o aprendizaxe na aula atendendo ás necesidades dos estudiantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
B11
B15
B16
B18
B20
B21
10. Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do curriculum mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudiantes.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A6
A7
B1
B2
B3
9. Diseñar, planificar e avaliar a actividade docente e o aprendizaxe na aula atendendo ás necesidades dos estudiantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A4
B11
B15
B16
B18
B20
B21
11. Preparar, seleccionar ou construir materiaies didácticos e utilizalos nos marcos específicos das distintas disciplinas atendendo aos principios teóricos básicos da globalización e a súa aplicación ás etapas de Educación Primaria.
saber
saber facer
A1
A2
A4
A6
B1
B2
B3
10. Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do curriculum mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudiantes.
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A6
A7
B1
B2
B3
12. Desenvolver a capacidade para recopilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria.
saber
saber facer
A2
A7
A8
B2
B6
B8
B9
B13
B14
B15
B17
11. Preparar, seleccionar ou construir materiaies didácticos e utilizalos nos marcos específicos das distintas disciplinas atendendo aos principios teóricos básicos da globalización e a súa aplicación ás etapas de Educación Primaria.
saber
saber facer
A1
A2
A4
A6
B1
B2
B3
13. Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensinanza-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estrategias precisas.
saber facer
A1
A2
A5
A7
B13
B14
B15
B17
B21
12. Desenvolver a capacidade para recopilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria.
saber
saber facer
A2
A7
A8
B2
B6
B8
B9
B13
B14
B15
B17
14. Utilizar a avaliación, na súa función propiamente pedagóxica e non meramente acreditativa, como elemento regulador e promotor da ensinanza, da aprendizaxe e da súa propia formación.
saber
saber facer
A2
A5
B1
B2
B5
B6
13. Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensinanza-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estrategias precisas.
saber facer
A1
A2
A5
A7
B13
B14
B15
B17
B21
15. Potenciar o rendimiento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral.
saber
saber facer
A1
A12
B7
B8
B17
B21
14. Utilizar a avaliación, na súa función propiamente pedagóxica e non meramente acreditativa, como elemento regulador e promotor da ensinanza, da aprendizaxe e da súa propia formación.
saber
saber facer
A2
A5
B1
B2
B5
B6
16. Asumir a necesidade dun desenvolvento integral continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica.
Saber estar / ser
A1
A2
A7
A12
B16
B17
B18
15. Potenciar o rendimiento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral.
saber
saber facer
A1
A2
B7
B8
B17
B21
16. Asumir a necesidade dun desenvolvento integral continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica.
Saber estar / ser
A1
A2
A7
A12
B16
B17
B18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000