Estudo de casos/análises de situacións |
Mediante o estudo de casos a consecución das competencias explorarase a través de diversas estratexias:
<br>*Calidade das contribucións e participación dos estudantes na realización dos casos estudados.
<br>*Polos traballos relacionados co contido do caso.
<br>*Polas presentacións orais realizadas e a súa adaptación á audiencia, etc.
<br>As estratexias de exploración poden ser variadas: observación, rexistros de dobre entrada, indicadores da súa adquisición ou calquera tipo de escala avaliativa que sexa obxectiva. A variedade de instrumentos e de métodos é extensa: cartafol, diarios, mapas conceptuais, autoavaliación, etc.
<br> |
10 |
Sesión maxistral |
Como actividade avaliadora ten por obxecto avaliar as actividades e tarefas reaizadas durante a súa execución. Para iso empregaranse os procedementos de;
*Preguntas intercaladas durante o desenvolvemento da lección.
*Técnicas de autoavaliación.
*Informes sobre actividades realizadas. |
10 |
Titoría en grupo |
Durante la realización das titorías en grupo aténdese ao estudante na súa aprendizaxe segundo o seus perfís diferenciados e individualizados. No seu desenvolvemento realizarase unha avaliación continua e formativa empregando os procedementos de :
*Observación(rexistros, listaxes de control, etc.) |
10 |
Probas de resposta curta |
A través destas probas prétendese constatar la precisión conceptual e terminolóxico dos aspectos relativos a Organización Escolar. Neste tipo de exames cada pregunta curta ten unha puntuación individual, a suma destas preguntas reflicte a puntuación do exame; para aprobar é necesario obter, polo menos, o 80% da devandita puntuación. |
40 |
- De no ter superada a materia, as competencias non adquiridas serán avaliadas de novo na convocatoria de xull.
- Mantéñense os criterios de avaliación especificados nesta guía.
- Mantéñense as partes superadas dos apartados de avaliación para cada curso académico e fin de carreira.
- Convén recordar que é moi importante a asistencia a clñase.
|