Guia docente 2012_13
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Titoría e orientación coa familia
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Estudo de casos/análises de situacións
Mediante o estudio de casos a consecución das competencias, vaise a xplorar a través de diversas estratexias:
<br>* Calidade das contribucions e participación das e dos estudantes na realización dos casos estudados.
<br>* Polos traballos relacionados co contido do caso.
<br>* Polas presentacions orais realizadas e a súa adaptación á audiencia, etc.
20
Proxectos
A avaliación centrarase na realización do proxecto en si, debendo lo alumnado:
<br>* Entregar por equipo o informe escrito do proxecto.
<br>* Expoñer en equipo unha presentación do proxecto ante los profesores e compañeros.
<br>* Expoñer e debater individualmente ante o profesorado unha presentación do proxecto.
<br>La evaluación tendrá en cuenta el conocimiento acreditado por cada estudiante individualmente en lo que respecta al proyecto y a los contenidos académicos de la tutoría y orientación con las familias.
20
Titoría en grupo
Durante la realización das titorías en grupo atenderase ao alumnado na súa aprendizaxe segundo os perfís diferenciados e individualizados. No seu desenvolvemento realizarase unha avaliación continua e formativa empregando os procedementos de:
<br>* Observacions, rexistros, listas de control, etc.
10
Sesión maxistral
Como actividade avaliadora ten por obxecto avaliar as diferentes actividades e tarefas realizadas durante a súa execución. Para iso emplegaranse os procedemintos de:
<br>* Preguntas intercaladas durante o desenvolvemento da lección.
<br>* Técnicas de autoavaliación.
<br>* Informes sobre actividades realizadas.
10
Cartafol/dossier O cartafol/dossier consiste nunha recompilación de información estructurada sobre ls contidos traballados nos proxectos e estudi de casos 20
Probas de resposta curta A través destas probas pretendese constatar a precisión conceptual e terminolóxica dos aspectos relativos á titoría e orientación coas familias. Neste tipo de exámenes cada pregunta curta ten unha puntuación individual, a suma destas preguntas reflexa a puntuación de examen; para aprobar é necesario obter, polo menos, el 80% de dita puntuación. 20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

OUTROS COMENTARIOS E SEGUNDA CONVOCATORIA


Mantéñense os criterios da avaliación especificados nesta guía.


Mantéñense as partes superadas dos apartados de avaliación para cada curso académico e fin de carreira


Convén recordar que é moi importante a asistencia a clase.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000