Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e lexislativos da actividade educativa e situar a escola no sistema educativo español, no contexto euroipeo e internacional |
|
A1 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B12 B18 B20 B21
|
Coñecer a lexislación que regula as Escolas de Educación Infantil, a súa estrutura e os modelos de organización do espazo. |
|
A1 A3 A9
|
B1 B6 B8 B13 B21
|
Planificación das secuencias de aprendizaxe e organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B17 B18 B21
|
Comprender que a dinámica diaria en Educación Infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexibles no exercicio da función docente. |
|
A1 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B12 B16 B18 B20 B21
|
Valorar a importancia da estabilidade e a regularidade no contorno escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso harmónico e integral dos estudantes. |
|
A1 A3 A4 A5 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B16 B17 B18 B22
|
Saber traballar en equipo con outros profesionais e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno, coa finalidade de planificar secuencias de aprendizaxe e organizar situacións de traballo, na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 anos e 3-6 anos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B17 B18 B21
|
Ter unha imaxe realista de si mesmo, actuar conforme ás propias conviccións, asumir responsabilidades, tomar decisións e relativizar as posibles frustracións. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B13 B14 B17 B18 B20 B21
|
Tomar conciencia da complexidade dos procesos educativos en xeral e dos procesos de ensinanza-aprendizaxe, nas etapas obrigatorias do sistema educativo. |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A9 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B17 B18 B21
|
Analizar e aplicar distintas estratexias metodolóxicas para organizar os espazos, materiais e tempos, en función dos diferentes modelos didácticos e das características e peculiaridades do alumnado. |
|
A1 A2 A3 A5 A6 A7 A9 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B17 B18 B21
|
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Infantil para aplicalas na aula. |
|
A1 A9 A11 A12
|
B1 B2 B12 B17 B18 B19 B21
|
Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro, atendendo os criterios de control de calidade. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A9 A11 A12
|
B1 B2 B7 B8 B9 B13 B17 B18 B21
|