Resolución de problemas e/ou exercicios |
Na aula, os profesores da materia presentarán exercicios relacionados con diversas competencias transversais (análise, síntese, crítica ou reflexión) sempre no marco da realidade da educación infantil: traballo cooperativo, organización de centro, nenos/as con dificultades, etc |
Presentacións/exposicións |
Os/as alumnos/as terán que presentar o defender moitos dos traballos que se realicen tanto dentro coma fora da aula. Estas presentacións poderán facerse en diversos soportes: papel, TIC, oral, etc |
Actividades introdutorias |
Faranse dúas sesións introdutorias onde se presentará todo o relativo á materia: , presentación da guía, contidos, metodoloxía de traballo, avaliación, etc.
Tamén se fará unha pequena proba de coñecementos previos como primeira actividade da materia. |
Traballos de aula |
Todo o taballo práctico de deseño de proxectos didácticos serán levados a cabo, na súa maior parte, na aula baixo o seguimento, mediación e axuda do profesorado responsábel. |
Eventos docentes e/ou divulgativos |
Dúas das sesión estarán destinadas a conferencias de profesionais do ensino en infantil. Estes docentes falarán sobre algúns dos factores/variábeis que condicionan o labor do mestre nas escolas infantís: organización de aula, metodoloxía de proxectos, globalizadas, etc |