Novas paisaxes |
(*) - Continuidade ou ruptura coa historia da arte? transgresión, apropiación.
- A postmodernidad como revisión historicista.
- Deconstrucción das identidades locais. A resposta global.
- A obra múltiple, repetición, seriación, autoría.
- O valor simbólico das imaxes. Arte, contestación, resistencia, propaganda, poder. |
(*)Industrias e escenarios
culturais
|
(*) - Quíen xera arte contemporánea? Países exportadores e importadores de arte.
- Políticas culturais: modelos e discursos.
- Da arte minoritario ao consumo masivo. A arte como espectáculo. Do Palais de Tokio ao Museo Guggenheim.
- A obra de arte como transgresión institucional. O caso do 28 bienal de Sao Paulo de Ivo Mesquita, 2008.
- Os grandes eventos artísticos. Da Bienal de Venecia a Documénta de Kassel. Feiras.
- As grandes exposicións: "Zeitgeist", Christos M. Joachimides, 1982. "A arte e o seu dobre", Dan Cameron, 1987, "Magiciens de la Terre", Jean Hubert Martin, 1989. "Sensation" Norman Rosenthal, 1997, etc.
- Exposicións no panorama actual español e internacional. |
*Perpectivas actuais, casos de estudo |
(*)- Da produción de obxectos á xeración de experiencias e discursos.
- Da crítica institucional á institución da crítica.
- Arte contextual e estética relacional.
- Arte e vida, micro estéticas do cotián.
- O humor, o absurdo e o xogo.
- Cuestións de xénero
- Ampliación de temas segundo os proxectos do TFM. |
O proxecto artístico |
(*)- Metodoloxía de investigación artística, interacción entre teoría e praxe.
- Da idea de proxecto como modelo humanista ao proxecto como oportunidade escenográfica.
- O documento/memoria do proxecto creativo. |