Traballos tutelados |
Probas para avaliación das competencias que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa.Exame de 10 preguntas. É necesario sacar un 5 para superar a materia |
15 |
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Probas para avaliación das competencias que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa.Exame de 10 preguntas. É necesario sacar un 5 para superar a materia |
60 |
É indispensable aprobar o exame teórico para superar a *asignatura Avaliación para a modalidade non *presencial: Esta modalidade pode ser escollida en dúas situacións diferentes: 1. os alumnos que por causas *debidamente xustificadas non lles resulte posible a asistencia regular aos *seminarios (máis do 90%), neste caso os alumnos deberán comunicar ao comezo da materia e por escrito á profesora responsable que non van asistir a devanditos *seminarios, xustificando *debidamente este feito 2. Os alumnos que por diferentes causas, sempre xustificadas, non cumpran a porcentaxe mínima de asistencia. Nos dous casos non terán opción á modalidade de avaliación continua, pasando á modalidade non *presencial. A avaliación da modalidade non *presencial constará de duas partes: 1. Un exame de 10 preguntas abertas de resposta curta no que terá que sacar un 5 sobre unha *puntuación de 10 para aprobar (60% da nota final). 2. Un traballo escrito sobre a *temática dada nos *seminarios, no que terá que sacar un 5 sobre unha *puntuación de 10 para aprobar (40% da nota final). |