As empresas desenvolven as súas actividades nunha contorna globalizada e, xa que logo, dinámico e complexo, que está en constante evolución e polo que flúen grandes cantidades de información. Para poder sobrevivir e progresar nesta contorna altamente competitivo, a innovación convértese nun elemento crave para a organización, independentemente da súa dimensión e do sector no que opere. A innovación non ten por que referirse, necesariamente, a grandes proxectos e logros, senón que pequenas modificacións en produtos, servizos ou procesos poden representar unha importante vantaxe competitiva para a empresa. En calquera caso, resulta de vital importancia, sobre todo no caso das pequenas e medianas empresas, instaurar o espírito innovador na cultura da organización, de tal xeito que todos os axentes que a integran sexan conscientes de que se pode incrementar o seu potencial de innovación si se dedican suficientes recursos e capacidade directiva a xestionar un proceso ao que se ha de conferir natureza estratéxica. Esta materia ten como obxectivo que o alumno adquira os coñecementos, técnicas e destrezas necesarias para realizar unha correcta xestión empresarial da innovación, na que se susciten os procesos de innovación tecnolóxica como procesos estratéxicos, así como para unha adecuada interacción e aproveitamento de sinerxias cos diferentes axentes do sistema de I+D+i e con outras organizacións. Deste xeito, o alumno aprenderá a detectar e describir as tecnoloxías empregadas na súa contorna, a coñecer e valorar os programas de dinamización da innovación ofertados dentro do sistema de I+D+i e a promover e incentivar a cultura da innovación na organización. Para rematar, se familiarizará ao alumno coa creación de empresas de base tecnolóxica, para o que se presentarán algunhas experiencias destacadas.