Guia docente 2012_13
E. S. de Ingeniería Informática
Máster Universitario en Enxeñaría Informática
 Materias
  Sistemas Gráficos Interactivos
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Prácticas en aulas de informática As prácticas centraranse no desenvolvemento e *implementación de programas que permitan experimentar con contornas *tridimensionales e cos elementos habituais en escenas 3*D.As prácticas desenvolvésense en base a exercicios e casos prácticos a resolver. Non será necesaria a presenza do alumno para a súa realización.As horas de traballo persoal do alumno referidas a este particular, serán utilizadas por parte do alumno para finalizar os exercicios prácticos propostos en clase e o desenvolvemento dos contidos específicos necesarios para o traballo final.
Seminarios Os *seminarios serán dirixidos por profesionais en informática *gráfica en calquera dos seus ámbitos de aplicación.O obxectivo fundamental destas sesións é achegar a realidade profesional do uso das tecnoloxías da informática *gráfica.
Sesión maxistral Presentación dos conceptos básicos da Informática *Gráfica. Expoñeranse os conceptos nos que se *fundamentan os *gráficos por ordenador, e os ámbitos de aplicación e uso dos mesmos en diferentes áreas do coñecemento humano.Unha vez presentados os principais elementos que conforman unha escena *tridimensional e os distintos pasos necesarios para a creación, cálculo, síntese e *visualización dunha escena sintética, detállanse de forma detallada as técnicas e os mecanismos máis habituais para a xeración de *gráficos por ordenador.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000