Guia docente 2012_13
E. S. de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Informática gráfica
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Prácticas en aulas de informática La evaluación de los conocimientos asociados a la Sesión Magistral y a las Prácticas de en aulas de Informática se evalúan conjuntamente.
La evaluación al alumno se realizará mediante exámenes. Las pruebas que conformen el exámen podrán ser tipo test, cuestiones, desarrollo y/o ejercicios en función de la parte del temario que se esté evaluando.
20
Sesión maxistral (*)A avaliación dos coñecementos asociados á Sesión Maxistral e ás Prácticas de Laboratorio se avalúan conxuntamente. A avaliación ao alumno realizarase mediante exames. As probas que conformen o exámen poderán ser tipo test, cuestións, desenvolvemento e/ou exercicios en función da parte do temario que se estea avaluando. 20
Traballos e proxectos (*)Todos os alumnos debarán realizar un traballo ou proxecto final da asignatura. O proxecto desenvolverase en grupos. Excepcionalmente, e previa aprobación por parte do profesor, poderanse realizar traballos individuais.O proxecto final consistirá na redacción, planificación e simulación dun proxecto orixinal que propoñerá cada grupo de alumnos, e que deberá ser aceptado por parte do profesor. 40
Resolución de problemas e/ou exercicios O alumno deberá realizar as entregas correspondentes ás tarefas planificadas como prácticas en aulas de informática. 20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Todos os alumnos están obrigados a realizar e/ou presentar as probas necesarias para calcular a cualificación que corresponda ás notas *NF_Teoría e *NF_Proxecto que se describen a continuación. Os alumnos que non realicen as probas asociadas con *NF_Teoría terán a cualificación de Non Presentado. Os alumnos que non presenten os traballos asociados a *NF_Proxecto serán cualificados coa nota calculada segundo detállase a continuación, si esta nota é inferior a 4. No caso de que a nota calculada sexa superior a 4 a cualificación de Nota_Final será 4.

O desenvolvemento da *asignatura ao longo do curso presenta de forma paralela fundamentos teóricos básicos de Informática *Gráfica e *programación de escenas *tridimensionales mediante a *librería *OpenGL en contornas *Windows con *Visual *Studio *C++.

Os fundamentos teóricos presentaranse ao longo das sesións teóricas previstas nos horarios do centro. A avaliación realizarase ao final do *cuatrimestre mediante un exame.

A *programación de escenas *tridimensionales desenvolverase ao longo das prácticas en aulas de informática durante todo o *cuatrimestre. Os contidos prácticos están *totalmente relacionados cos fundamentos teóricos presentados nas sesións *magistrales, por esta razón, presentaranse de forma sincronizada. Os contidos organízanse en prácticas "" de duración *variable e o seu desenvolvemento poderán requirir unha ou varias sesións. As prácticas serán desenvolvidas de forma individual polo alumno e deberán ser entregadas ao profesor para o seu *corrección ao longo do curso, unha vez finalizadas e nos prazos previstos na *planificación da *asignatura. En ningún caso, a entrega efectiva dunha práctica superará en máis dunha semana á data prevista para a súa *finalización.

AVALIACIÓN

A resolución *totalmente satisfactoria de todas as prácticas previstas, *NF_Prácticas representarán unha nota máxima de 2 puntos sobre os 10 puntos totais que pode obter como nota final un alumno. A entrega das prácticas é necesaria para poder optar a esta *puntuación aínda que non é un requisito *obligatorio para aprobar a *asignatura.

Os alumnos deberán facer un exame ao final do *cuatrimestre, o cal, cubrirá  aspectos relacionados cos fundamentos teóricos e prácticos da *asignatura. O exame poderá conter preguntas tipo *test, cuestións e exercicios. O cálculo da nota final asociada a este exame, *NF_Teoría, será valorada entre 0 e 10 representando un 40% da Nota_Final. En caso de aprobar será *liberatorio durante o ano académico que foi superada a parte. *NF_Teoría non poderá ser inferior a 4 para superar a *asignatura.

A avaliación do traballo ou proxecto final, *NF_Proxecto, realizarase sobre 10 e terá en conta aspectos técnicos, estéticos, *gramaticales, e todos aqueles relacionados coa *obtención de código de calidade técnica. Os traballos serán realizados de forma individual. *NF_Proxecto non poderá ser inferior a 4 para superar a *asignatura.

Neste sentido o cálculo final da nota realizarase seguindo a seguinte forma:

Nota_Final = *NF_Teoría*40% + *NF_Proxecto*40% + *NF_Prácticas   

Onde *NF_Teoría e *NF_Proxecto >= 4;

A nota correspondente a *NF_Prácticas só poderá ser obtida durante o proceso de avaliación continua e no caso de que o alumno teña valoración 0 neste apartado esa será a nota que constará durante o ano académico en curso para ese apartado.

Os alumnos que se presenten en segunda convocatoria só o terán que facer as partes non superadas sen *detrimento do indicado no *párrafo anterior.

Os alumnos que queiran superar a *asignatura de forma NON *PRESENCIAL poderán aprobar a *asignatura superando as probas suscitadas *segun a descrición anterior para obter a *NF_Teoría e a *NF_Proxecto. A nota relativa a *NF_Prácticas poderase obter seguindo os pasos descritos nos *párrafos anteriores do mesmo xeito que farán os alumnos *PRESENCIALES. Para todos os alumnos se *habilitará unha conta de usuario na plataforma de e-*learnig da *asignatura mediante a cal presentaranse de forma *telemática as prácticas proposta.

Todos os alumnos deberán poñerse en contacto co profesor responsable da *asignatura para obter o seu usuario de acceso á plataforma. No caso dos alumnos que opten pola modalidade NON *PRESENCIAL a conta de usuario e o proxecto final deberanse asignar nas 6 primeiras semanas desde o comezo do curso. Esta *asignación realizarase por parte do profesor responsable e a petición expresa do alumno mediante escrito asinado por ambas partes.  

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000