Guia docente 2012_13
E. S. de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Informática gráfica
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
- Coñecer as posibilidades de desenvolvemento de aplicacións *gráficas.
saber
saber facer
A3
A4
A5
A12
A13
A14
A16
A19
A20
A25
A28
A32
A33
A36
A37
B1
B2
B3
B5
B7
B11
B15
B16
B18
B20
B21
B22
- Coñecer as diferentes etapas do proceso de *visualización de imaxes sintéticas, os seus problemas e solucións principais.
saber
saber facer
A1
A3
A4
A5
A7
A11
A12
A13
A14
A19
A20
A25
A26
A32
A33
A34
A35
A36
A37
B15
B18
B20
B21
B22
- Situar ao alumno nun nivel de coñecemento que lle permita criticar, *evaluar e decidir sobre o uso dunha ou outra ferramenta para o desenvolvemento de aplicacións *gráficas.
saber
A3
A4
A5
A7
A11
A12
A13
A14
A19
A20
A25
A28
A32
A33
A35
A36
A37
B8
B13
B15
B20
B21
B23
- Coñecer as técnicas matemáticas e *algorítmicas necesarias para visualizar e representar obxectos e do mellor xeito posible. - Realizar o desenvolvemento dunha aplicación *gráfica completa.
saber facer
A1
A3
A4
A5
A7
A11
A12
A13
A14
A19
A20
A25
A26
A32
A33
A34
A35
A36
A37
B8
B9
B10
B13
B15
B18
B20
B21
B22
B23
B24
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000