Tema |
Subtema |
Introdución ós dispositivos móbiles |
oríxenes, características, tipos |
Sistemas operativos en dispositivos móbiles |
Núcleo, librerías de desenvolvemento, aplicacións |
Características básicas das aplicacións para dispositivos móbiles |
Execución de programas, compoñentes, ciclo de vida, portabilidade, publicación de aplicacións |
Contornos de desenvolvemento |
Características, requerimentos, APIs, configuración |
Interfaz de usuario básica |
Compoñentes elementais, interación co usuario, depuración |
Gráficos avanzados |
Programación, formatos soportados, gráficos vectoriais, 3D e OpenGL, texturas |
Son e multimedia |
Reprodución de audio e video, formatos soportados, construción dun reproductor |
Almacenamento persistente |
Sistema interno de ficheiros, XML, soporte de bases de datos |
Rede e entrada/saida |
Protocolo HTTP, servicios web, TCP/UDP, manexo de eventos e sensores |
Seguridade |
Permisos: usuarios e aplicacións, protocolos seguros |
Creación de xogos |
Elementos básicos, movemento, integración de funcionalidades |
Integración con aplicacións corporativas |
Servicios web, programación e alternativas |