(*)Comprender a relación entre a estratexia corporativa da empresa e dos sistemas e tecnoloxías
da información implantados ou a implantar na mesma. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A18 A19 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 A36 A37
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 B24
|
(*)Ter capacidade de decisión para considerar as distintas alternativas nas decisions a tomar por parte dunha organización para implementar solucions as necesidades de sistemas de información detectadas, facendo uso dos conceptos básicos de planificación e de organización dos sistemas e tecnoloxías da información. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 A36 A37
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 B24
|
(*)Coñecer e comprender as problemáticas dos servizos e sistemas asociados a tecnoloxía da información e das comunicacions sendo capaces de aplicar todos os coñecementos adquiridos ante una realidade concreta nunha organización empresarial. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33 A34 A35 A36 A37
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 B24
|