Resolución de problemas e/ou exercicios |
En clase realizaranse, en grupo, entregas continuas de cuestionarios, problemas ou exercicios acordes ás actividades realizadas.
Para que a un estudante póidaselle puntuar unha actividade, é obrigatorio que asista a todas as sesións que comprende dita actividade. Estas actividades non se poderán recuperar.
Competencias avaliadas:
1. Capacitar ao alumno para identificar os principais compoñentes dun Sistema Operativo, recoñecer as súas funcións e as súas interrelaciones entre os mesmos.
2. Desenvolver no alumno a capacidade de avaliar as implicacións das distintas alternativas de deseño dun Sistema Operativo. |
15 |
Sesión maxistral |
Realizaranse varias probas para comprobar se o alumno vai alcanzando as competencias básicas, e constarán de preguntas tipo test, cuestións a razoar e problemas.
Ademais da materia específica que abarque cada unha destas probas, débese ter en conta que se necesitarán e usarán conceptos dos temas anteriores, xa que todos os contidos da materia están interrelacionados.
A nota final deste apartado será a media ponderada das probas realizadas. Para aplicar esta media é imprescindible que o alumno presentouse a todas as probas.
Competencias avaliadas:
1. Xustificar e dar a coñecer a función do Sistema Operativo dentro do software dun sistema informático.
2. Dar a coñecer os conceptos, abstraccións básicas e principios de deseño dos Sistemas Operativos.
3. Capacitar ao alumno para identificar os principais compoñentes dun Sistema Operativo, recoñecer as súas funcións e as súas interrelaciones entre os mesmos.
4. Desenvolver no alumno a capacidade de avaliar as implicacións das distintas alternativas de deseño dun Sistema Operativo. |
50 |
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. |
Realizaranse varias probas sobre o computador, que constarán de varios problemas de estrutura similar aos realizados durante o desenvolvemento da materia.
A nota final deste apartado será a media ponderada das probas realizadas. Para aplicar esta media é imprescindible que o alumno presentouse a todas as probas.
Competencias avaliadas:
1. Dotar ao alumno dos coñecementos suficientes sobre o funcionamento e a utilización dalgúns Sistemas Operativos reais relevantes.
2. Capacitar ao alumno para utilizar os servizos dun Sistema Operativo. |
25 |
O alumnado que non supere a materia na primeira opción poderá
presentarse na segunda opción (Xullo), segundo o proceso de avaliación
detallado a continuación: -
unha proba individal escrita que constará de preguntas tipo test,
cuestións a razoar e problemas de estrutura similar aos realizados
durante o desenvolvemento da materia. O valor desta proba será do 65% da
nota final.
-
unha proba individual sobre o computador que consistirá na resolución de
problemas similares aos expostos durante as prácticas autónomas a
través de TIC. Esta proba valerá o 35% da nota final.
Para aplicar as porcentaxes e calcular a cualificación final é necesario
obter como mínimo un 4 en cada unha desas dúas probas.
Tanto para alumnos que asistan á primeira ou segunda opción, teranse en
conta os seguintes aspectos: -
as probas sobre o computador poderán ser substituídas por probas
escritas dependiento da viabilidade de realizar devanditas probas sobre
os computadores.
-
para calcular a nota final é necesario obter como mínimo un 4 nas
partes: sesión maxistral e probas prácticas, de execución de tarefas
reais e/ou simuladas, pero só se considerará que o alumno superou a
materia se devandita cualificación final é igual ou superior a 5.
-
para poder realizar as probas sobre o computador, o alumno terá que
dispor de conta de usuario na máquina na que se realizan as prácticas
autónomas a través de TIC. Para que se lle poida asignar esa conta de
usuario, o alumno terá que especificar na plataforma FAITIC a conta de
correo proporcionada pola Escola Superior de Enxeñería Informática,
durante a primeira semana do cuadrimestre.
A todos aqueles alumnos que superen, cunha nota igual ou superior a 5,
algunha das dúas partes: sección maxistral ou probas prácticas, de
execución de tarefas reais e/ou simuladas, durante os cursos académicos
2010/2011 e 2011/2012 gardaránselles as notas para o curso 2012/2013,
aplicándolle as porcentaxes descritas nesta guía docente. Para os alumnos non asistentes realizarase, tanto na primeira opción como na segunda opción, un proceso de avaliación idéntico ao explicado anteriormente para a segunda opción. |