Guia docente 2012_13
E. S. de Ingeniería Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Enxeñaría do software I
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer os procesos do ciclo de vida do software e as súas diferentes formas de organización en distintos modelos do ciclo de vida.
saber
saber facer
A7
A22
A25
A29
A31
A32
A33
B5
B9
B12
B13
B16
B19
B20
Coñecer os conceptos e actividades fundamentais da enxeñaría de requisitos, e ser consciente da importancia que a enxeñaría de requisitos ten no desenvolvemento e mantemento do software.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A7
A9
A25
A26
A31
A33
A34
A35
A36
B2
B3
B11
B16
B17
B19
B20
B21
B22
Coñecer algúns estándares internacionais en enxeñaría do software.
saber
A5
A7
A22
Coñecer un modelo de proceso de aplicación de enxeñaría do software que incorpore no proceso a análise, deseño e estratexias de proba.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A22
A28
A29
A30
A31
A32
A33
A34
A35
A36
B1
B2
B9
B10
B11
B15
B18
B24
Comprender as diferentes técnicas asociadas á xestión dos proxectos en prazo e coste, cunha axeitada planificación e control da calidade do proxecto e do producto a conseguir.
saber
saber facer
A29
A31
A32
A33
A34
A35
A36
B2
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B16
B17
B19
B20
B21
B22
B24
Coñecer e comprender as principais características das actividades que compoñen o ciclo de vida do software. Comprender a importancia de utilizar un enfoque de enxeñería no desenvolvemento de software de calidade. Realizar satisfactoriamente as actividades propias da enxeñería de requerimentos. Especificar e modelar os requerimentos plantexados polos usuarios. Utilizar adecuadamente a notación UML para realizar o modelado dun sistema software. Utilizar adecuadamente unha ferramenta CASE nas actividades de análise e especificación do software.
saber
saber facer
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000