Guia docente 2012_13
E. S. de Enxeñaría Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Programación II
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer amplamente a linguaxe de programación orientada a obxectos de maior utilidade para a industria na actualidade.
saber
A4
A5
A12
A13
Coñecer amplamente os procesos de análise e deseño asociados a un proceso de complexidade básica realizado mediante programación orientada a obxectos.
saber
saber facer
A7
A14
A25
A28
Desenvolver software de calidade aplicando os fundamentos do paradigma de orientación a obxectos.
saber facer
A5
A12
A13
A14
A25
A28
Dominar a comunicación dentro do grupo de traballo e a exposición oral do traballo realizado.
Saber estar / ser
B1
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B15
B16
B18
B19
B20
B22
B24
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000