Atopar solucións algorítmicas a problemas, comprendendo a idoneidade e complexidade das solucións propostas. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A5 A12 A14 A22 A25 A26 A28
|
B1 B5 B6 B8 B9 B11 B16 B18 B20 B22 B24
|
Determinar a complexidade en tempo e espazo de diferentes algoritmos. |
|
A3 A7 A12
|
B11 B24
|
Programar aplicacións de forma robusta, correcta e eficiente tendo en conta restricións de tempo e custe, e elixindo o paradigma e as linguaxes de programación axeitados. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A14 A19 A22 A25 A26 A27 A32
|
B1 B5 B6 B8 B9 B11 B15 B16 B18 B20 B22 B24
|
Coñecer novas técnicas de programación, en particular o uso da memoria dinámica e as estruturas de datos enlazadas que están na base de moitas aplicacións. |
|
A13
|
B8 B24
|
Saber analizar, especificar e implantar estruturas de datos lineais desde a perspectiva dos TAD. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A13 A25
|
B1 B5 B6 B8 B9 B11 B16 B18 B22
|
Coñecer o funcionamento e as técnicas básicas de ordenación da información e a súa consulta eficiente. |
|
A3 A5 A12
|
B1 B6 B8 B11 B16 B18 B20 B24
|