Describir o comportamento lóxico de diversos sistemas no campo da Enxeñería mediante modelos matemáticos. Resolver problemas coa axuda das Matemáticas e a Electrónica. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A8 A28 A29 A31 A32 A33 A35 A36
|
B1 B2 B4 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B15 B16 B19 B20 B21 B22 B23
|
Coñecer e saber utilizar os bloques funcionais dispoñibles no mercado, o que permitirá a análise e o deseño de calquera sistema dixital, por moi complexo que sexa. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A7 A9 A10 A30 A31
|
B3 B4 B9 B10 B11 B12 B16 B17 B21 B22 B23
|
Coñecer e saber utilizar ferramentas informáticas que facilitan a análise e o deseño de sistemas dixitais. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A8 A11 A15 A17 A18 A19 A20 A21 A24 A25 A26 A27 A30 A31 A32 A33 A35
|
B7 B8 B9 B11 B12 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23
|
Deseñar circuítos electrónicos que sexan capaces de procesar información procedente de diversas fontes e mostrar os resultados obtidos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A23 A24 A34 A36
|
B4 B8 B9 B10 B11 B12 B18 B19 B20 B21 B22 B23
|